تاکید بر هم افزایی دستگاه های فرهنگی

تاکید بر هم افزایی دستگاه های فرهنگی

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان در ديدار با مديرکل صدا و سيماي مرکز آذربايجان شرقي بر هم افزايي دستگاه هاي فرهنگي تاکيد کرد.

محمد محمدپور گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد و صدا و سيما هر دو هدف مشترکي را دنبال مي کنند و آن حفظ و ارتقاي فرهنگ جامعه است.

وي افزود: مصرف فرهنگي در استان مثبت است و اين را مي توان در استقبال بي نظير مردم از برنامه هاي فرهنگي و هنري در نقاط مختلف استان مشاهده کرد.

محمدپور با تقدير و تشکر از همکاري و همراهي صدا و سيما از اطلاع رساني فعاليت هاي فرهنگي و هنري اظهار داشت: فرهنگ و ارشاد اسلامي و صدا و سيما در حوزه فعاليت خود اشتراکات کاري زيادي دارند و براي هم افزايي بيشتر بايد نسبت به تشکيل جلسات کارشناسي و اتاق فکر هاي تخصصي در راستاي استفاده از ظرفيت های متقابل اقدام شود.

ايشان با بيان اينکه فرهنگ و هنر جزو اثرگذارترين شاخص هاي توسعه هر کشوري است اظهار داشت : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان در چند سال اخير توانسته با برگزاري رويدادهاي مختلف فرهنگي و هنري از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار باشد.

مديرکل صدا و سيماي مرکز آذربايجان شرقي نيز گفت : توجه و اهميت به مقوله فرهنگ و هنر و رفع دغدغه هاي هنرمندان بايد جزو اولويت هاي کاري دستگاه هاي اجرايي باشد.

مرتضي صفري افزود: صدا و سيما و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مي توانند با تعامل هر چه بيشتر ، برنامه هاي فرهنگي و رسانه اي فاخری را ارائه کنند و راه را براي فعاليت هر چه بهتر هنرمندان هموار کنند.

وي با تاکيد بر اينکه بحث فرهنگ و هنر يکي از مهمترين مسائلي است که در حال حاضر بايد به طور جدي پيگيري، اجرايي و عملياتي شود خاطر نشان کرد :صدا و سيما همواره همراه و پيشگام در انعکاس فعاليت هاي فرهنگي و هنري است.

مديرکل صدا و سيماي مرکز آذربايجان شرقي ابراز اميداوري کرد : انشالله با استمرار و تداوم برنامه ها ، روز به روز شاهد توفيقات بيشتر در حوزه فرهنگ و هنر استان باشيم.




دیدگاهتان را بنویسید