جام جهانی در سینماهای تبریز اکران می‌شود؟

با توجه به مطرح شدن موضوع «برگزاری بازی‌های فوتبال جام جهانی در سینماها» این سوال مطرح است که آیا سینماهای تبریز نیز میزبان فوتبال دوستان خواهد بود؟

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در گفت‌وگو با خبرنگاران، منطقه آذربایجان‌شرقی در این رابطه گفت: فعلا این موضوع در وزرات خانه در حال بررسی و یک سری مخالف‌ها نیز در رابطه با حضور بانوان و … شده بود که اگر نتیجه ای حاصل شود اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: برای اکران مسابقات جام جهانی در سینماهای تبریز تابع نظر وزارت ارشاد هستیم.

محمد محمدپور در ادامه افزود: از نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پخش بازی‌های جام جهانی فوتبال در سینماها بلامانع است، اما نحوه و شرایط اکران هنوز مشخص نشده است.

وی با بیان این‌که در این رابطه هنوز دستوری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ نشده است، خاطرنشان کرد: برگزاری بازی‌های فوتبال جام جهانی از سینماها قدم مثبتی بوده و خانواده‌ها برای دیدن فیلم و یا برنامه‌ای از نوع فوتبال جام جهانی در سینماها گرد هم می‌آیند، این موضوع می‌تواند به افزایش نشاط خانواده‌ها کمک کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پخش بازی‌های جام جهانی از سینماها به افزایش کیفیت تماشای برنامه‌ هم کمک کرده و می‌تواند قدم مثبتی تلقی شود که فضای نشاط و همدلی را در جامعه گسترش دهد.




دیدگاهتان را بنویسید