دومین‌ دوره جشنواره رویش دانشگاهی در دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان

دومین‌ دوره جشنواره رویش دانشگاهی در دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان

دومین دوره از جشنواره دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشگاه‌ها با عنوان جشنواره رویش در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان دانشگاه افتتاح شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان در گفت‌وگو با خبرنگاران، منطقه آذربایجان شرقی، بیان کرد: جشنواره رویش با هدف توسعه‌ی فرهنگی دانشگاه، کسب تجربه و ترویج فعالیت‌های گروهی قانونمند و داوطلبانه، معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای کانون‌ها، آمادگی برای شرکت در مرحله‌ی ملی این جشنواره و تشویق دانشجویان به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در حال برگزاری است.

بهلول قربانیان تاکید کرد: برنامه‌های کانون‌ها به نوعی ویترین برنامه‌های فرهنگی دانشگاه است و کانون‌ها نقش بسیار مهمی در جذب دانشجویان به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی داشته و با توجه به تنوع موضوعات مورد فعالیت کانون‌ها جایگاه بسیار خوبی در پر کردن اوقات فراغت، توسعه روحیه همکاری و تعامل و کار گروهی و توان مدیریت را در دانشجویان داشته‌اند.

وی در خصوص کانون‌های شرکت کننده در این جشنواره گفت: حدود ۱۸ کانون مشارکت فعال دارند که كانون‌های قران و عترت، هنرهای تجسمي، پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي، رضوی، همياران سلامت و روان. مهدويت، هلال احمر، فيلم و عكس، مهر(زنان و مطالعات خانواده)، نیکوکاری، موسيقي، شعر و ادب، فرهنگ و انديشه، تئاتر. عفاف و حجاب، ايران شناسی، پويش و قلم وموسيقي را می‌توان نام برد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان افزود: از برنامه‌هاي جانبي اين جشنواره مي‌توان به عضوگيري در هریک ازكانون‌ها، شعرخواني، اجراي تئاتر، برگزاری انواع مسابقات، دلنوشته، تريبون آزاد، موسيقي آئينی، تست فشار خون، تست اچ آی وی، آموزش کمک‌های اولیه، اكران فيلم، فروش صنایع دستی به نفع خيريه، نمايشگاه صنايع دستی، طراحی و نقاشي زنده، عهد باخود، مشاوره، اجرای رادیو و … اشاره كرد كه با استقبال فراوان دانشجويان همراه شده است.

نمایشگاه جشنواره دانشگاهی رویش از ۲۴ لغایت ۲۷ آذر ماه جهت بازدید عموم دایر است و مراسم اختتاميه اين جشنواره با انتخاب كانون و غرفه‌های برتر و همچنين آثار فردی و گروهي روز دوشنبه ۲۶ آذرماه برگزار می‌شود.



عکاس، طراح، نقاش و انیماتور. موسس Az-Photo.com و TabrizArt.com


دیدگاهتان را بنویسید