دومین جشنواره نقاشی یلدا (چیله گئجه سی) به کار خود پایان داد

دومین جشنواره نقاشی یلدا (چیله گئجه سی) به کار خود پایان داد

دومین جشنواره نقاشی یلدا (چیله گئجه سی) با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

علی محرمی” معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در آیین اختتامیه دومین جشنواره نقاشی یلدا، با اشاره به اینکه هنرمندان سرمایه‌های ملی هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند، اظهار داشت: با توجه به پتانسیل بالای فرهنگی و هنری شهرستان شبستر و پیشنیه‌ی درخشان فرهنگی و نام آورانی چون شیخ‌محمود شبستری، استقبال گسترده هنرمندان از این جشنواره را باید نویدی بر تعالی هنر در این شهرستان دانست که باب جدیدی را بر روی هنرمندان و اصحاب فرهنگ برای آفرینش آثاری فاخر گشوده است.

دومین جشنواره نقاشی یلدا (چیله گئجه سی) به کار خود پایان داد

وی گفت: برگزاری این جشنواره نشان داد که از این پس شاهد حضور بیش از پیش هنرمندان شهرستان در جشنواره های استانی و کشوری خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: این جشنواره با توجه به موضوع ویژه‌ای که دارد، این قابلیت را داراست که در گستره‌ی استانی نیز برگزار شود.

وی در پایان افزود : شناسایی استعداهای نو و بالقوه و بالفعل کردن آن و ایجاد نشاط در جامعه و خلق انگیزه به منظور تولید آثار بهتر از کارکردهای مهم این جشنواره محسوب می‌شود.

قرائت شعر، اجرای صحنه‌ای موسیقی و اجرای نمایش از برنامه‌های این آیین بود و در پایان از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد.

براساس رای هیات داوران در رده سنی جوان کوثر زینالی به عنوان نفر اول، الهام صفری به عنوان نفر دوم و جواد جعفری وایقان به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

در رده سنی نوجوان صدیقه اسدزاده به عنوان نفر اول، فاطمه نیک رای به عنوان نفر دوم و علیرضا هاتفی به عنوان نفر سوم شناخته شدن.

در رده سنی خردسال و کودک آناهیتا سالمی به عنوان نفر اول، ثمین ولی پور به عنوان نفر دوم و زهرا قاسم پور به عنوان نفر سوم معرفی شدند.




دیدگاهتان را بنویسید