رونمایی از فراخوان هشتمین جشنواره بین المللی عکس فیروزه

به گزارش تبریز آرت به نقل از آذفوتو مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز از رونمایی فراخوان هشتمین جشنواره بین المللی عکس فیروزه خبر داد.

حسین آذرنیا در تشریح این مهم گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر فراخوان این جشنواره رونمایی و ابعاد مختلف آن تشریح می شود.

وی با اشاره به بخش های مختلف جشنواره عکس فیروزه در هشتمین دوره خود اظهار داشت: هشتمین جشنواره عکس فیروزه شامل چهار بخش؛ چهره شهر در قالب بخش اصلی جشنواره، معماری جهان اسلام در قالب بخش بین المللی، معماری و زیبایی های ابنیه های تاریخی و مدرن در قالب بخش ویژه، تلفن همراه می شود.

آذرنیا همچنین یادآور شد: هشتمین جشنواره فیروزه یکی از ویژه برنامه های فرهنگی و هنری سال ۲۰۱۸ در قالب برنامه های تبریز پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی بوده و در این راستا بخش بین الملل در این دوره پذیرای هنرمندان خارجی خواهد بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در ادامه اظهار داشت: پیش بینی می شود ۸۰ عکاس فعال، موفق و بنام در هشتمین دوره جشنواره فیروزه حضور داشته باشند.

آذرنیا افزود: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در راستای میزبانی و معرفی چشم انداز های مختلف تبریز در فریم عکاسان به شیوه ای هنرمندانه در سال ۲۰۱۸، معرفی توانایی های فرهنگی و اجتماعی شهر و در تداوم فعالیت‌های فرهنگی و هنری خود هشتمین جشنواره عکس فیروزه‌ را در سطح ملی و بین المللی در هفته سوم اردیبهشت ماه سال ۹۷ برگزار می‌کند.




دیدگاهتان را بنویسید