سحر رحمدل

سحر رحمدل، عکاس تبریزی برنده مسابقه ملی عکاسی معماری از بناهای مذهبی

روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ۹۶ مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقه ملی عکاسی در آموزشکده سما واحد کرج برگزار شد.

به گزارش تبریز آرت به نقل از آذفوتو، اولین دوره مسابقه ملی عکاسی با موضوع عکاسی از بناهای مذهبی در پاییز ۹۶ اجرا شد که بعد از مشخص شدن نفرات برتر، مراسم اختتامیه این مسابقه روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ۹۶ با حضور مدیر پژوهش و مدیر فرهنگ سازمان سما، برگزیدگان مسابقه و جمعی از دانشجویان، اساتید و نخبگان علمی در سالن لابی آموزشکده سما واحد کرج برگزار گردید.

در این مسابقه که با دریافت مجوز از سوی مراجع ذیصلاح در بازه زمانی ۲ ماهه بین آبان تا آذر ۹۶ اجرا شده بود، شرکت کنندگان از سراسر کشور بیش از ۱۰۰۰ اثر به دبیرخانه این مسابقه ارسال کردند و بعد از ارزیابی اساتید دانشگاه های مختلف به عنوان داوران این مسابقه، در نهایت تعداد ۵۰ اثر برای نمایشگاه انتخاب و ۳ اثر به عنوان آثار برتر مشخص شدند.

نمایشگاه ویژه این مسابقه از روز سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶ با حضور دکتر امیر محمودی رئیس سما واحد کرج کار خود را آغاز کرد و علاقه مندان ضمن حضور در این مسابقه از آثار برگزیده بازدید کردند.

در ابتدای مراسم مهندس عبادی سرپرست آموزشکده سما واحد کرج ضمن خوش آمدگویی به مهمانان این مراسم از حضور کم نظیر شرکت کنندگان در مسابقه ابراز خوشحالی کرده و از کلیه عوامل برگزاری این مسابقه تشکر و قدردانی به عمل آوردند.

در ادامه گزارشی از روند برگزاری مسابقه ارائه شد و در پایان مراسم سه نفر برتر این مسابقه معرفی شدند که سحر رحمدل از تبریز، علیرضا رحمانی از تاکستان و مجید حجتی از اصفهان به عنوان نفرات اول تا سوم با دریافت تندیس ویژه و جوایز نفیس از سوی آموزشکده سما واحد کرج و حامی مالی مسابقه مورد تقدیر قرار گرفتند.

نفر اول: اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون و پانصد هرار تومان از طرف حامی مالی مسابقه – سحر رحمدل از تبریز – عکس از فضای داخلی مسجد کبود تبریز با کد ۱۰۶۱۲.

نفر دوم: اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون و پانصد هزار تومان از طرف حامی مالی مسابقه – علیرضا رحمانی از تاکستان – عکس از مسجد جامع اصفهان با کد ۱۰۵۸۴.

نفر سوم: اهدا لوح تقدیر جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان از طرف حامی مالی مسابقه – مهدی حجتی – عکس از مراسم اربعین در امام زاده شاکرم اصفهان با کد ۰۳۰۹۵



عکاس، طراح، نقاش و انیماتور. موسس Az-Photo.com و TabrizArt.com


دیدگاهتان را بنویسید