غنای تاریخی و فرهنگی تبریز دلیل انتخاب این شهر است

 استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بهار توسعه صنعت گردشگری در آذربایجان شرقی از سه روز گذشته با شروع رویداد «تبریز۲۰۱۸» آغاز شده است گفت: دولت، بخش خصوصی و مردم تمام تلاش خود را در یکساله ۲۰۱۸ در زمینه گردشگری به کار خواهند گرفت.

4973tabrizart

به گزارش تبریزآرت مجید خدابخش عصر امروز در آیین استقبال از رویداد گردشگری تبریز ۲۰۱۸ که با حضور وزیر ارشاد و رئیس سازمان میراث فرهنگی و تعدادی از سفرای کشورهای اسلامی در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد، با اشاره به اینکه بهار توسعه صنعت گردشگری در آذربایجان شرقی از سه روز گذشته با شروع رویداد «تبریز ۲۰۱۸» آغاز شده است اظهار کرد:  دولت، بخش خصوصی و مردم تمام تلاش خود را در یکساله ۲۰۱۸ در زمینه گردشگری به کار خواهند گرفت.

وی با تاکید بر اینکه دلایل متعددی برای انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی وجود دارد افزود:  مهم‌ترین دلیل، میراث‌های فرهنگی و میراث‌های معنوی است که به ثبت جهانی رسیده و این یعنی دنیا و بشریت حق دارند از این آثار بازدید کرده و بهره‌مند شوند.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: قول می‌دهیم و امیدواریم بعد از یک سال وقتی رئیس سازمان میراث فرهنگی به عنوان رئیس ستاد تبریز ۲۰۱۸ به تبریز سفر کنند، در حوزه گردشگری در طول یک سال اخیر شاهد تحولات اساسی در تبریز باشیم.

وی با اشاره به پخش زنده این مراسم از شبکه‌های سهند، شما و العالم، با تقدیر از مسئولان رسانه ملی گفت: از این فرصت استفاده کرده و از همه هموطنان ایران برای سفر به تبریز دعوت می‌کنم.

خدابخش با تاکید بر اینکه مطمئناً با میهمان نوازی تبریزی‌های میهمان نواز خاطرات خوشی از سفر به این خطه رقم خواهد خود ابراز داشت: تبریز این رویداد را روسفید و با کارنامه مثبت به شهر و کشور اسلامی بعدی تحویل خواهد داد و الگویی خوب برای سایر شهرهای گردشگری خواهد شد.



عکاس، طراح، نقاش و انیماتور. موسس Az-Photo.com و TabrizArt.com


دیدگاهتان را بنویسید