فراخوان جایزه طراحی A` Design

فراخوان جایزه طراحی A` Design

فراخوان طراحی A` Design برای تاکید بر طراحی های برتر در سطح جهانی که در بردارنده ی ایده هایی خلاقانه هستند شکل گرفته است.

تمامی آثار شرکت کننده در مسابقه به دقت بررسی و توسط هیئت داورانی متشکل از اعضای آکادمی، اعضای ثابت انتشارات و افراد حرفه ای در زمینه ی طراحی انتخاب می شوند.

فراخوان جایزه طراحی A` Design

این مسابقه برای برگزیدگان وعده ی شهرت، محبوبیت و کسب جایگاهی بین المللی را می دهد. جوایز در تعدادی انبوه اعطا می شوند که شامل موارد ذیل هستند؛ گواهی طراحی سطح بالای بین المللی با قاب فلزی، دعوت نامه ی شب جشن در ایتالیا، نمایش آنلاین و آفلاین مراسم، نمایش پوسترهای سایز A2 ، چاپ بهترین پروژه ها در کتاب سال، مدال سه بعدی ویژه ی مسابقه در جعبه ی مشکی لوکس، ترجمه به ۲۰ زبان دنیا، مصاحبه ی ویژه با تک تک برگزیدگان، انتشار کار،گواهی حضور با لوگوی طراح برتر A’ Design ، دسترسی آسان فرد برگزیده به بازار کار و نیز خدمات PR که تمامی این مسائل توسط رسانه ها پوشش داده می شوند.

هدف اصلی این رقابت، ایجاد آگاهی و درک جهانی برای شیوه ها و اصول طراحی خوب با برجسته کردن بهترین طرح ها در همه کشورها و در همه زمینه های صنعتی است. هدف نهایی A A Design Awards این است که طراحان، شرکت ها و مارک های مختلف را در سراسر جهان برای ایجاد محصولات و پروژه های برتر که به نفع جامعه است، بکوشد.

ثبت نام دو مرحله دارد:
اول اینکه اثر خود را به صورت رایگان ارسال میکنید و امتیاز آن در میان سایر آثار مجدد برای شما ارسال می شود.
در این مرحله بر اساس امتیازی دریافت می کنید و بر اساس شاخه ای که طراحی داشته اید و نیز نوع کار هزینه ادامه کار معین می شود و پرداخت انجام می گیرد.

مهلت ثبت نام: ۲۸ فوریه ۲۰۱۹ (۹ اسفند ۹۷)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.




دیدگاهتان را بنویسید