فراخوان رقابت طراحی مسکن سال ۲۰۱۹ در روسیه - پروژه Hustle Hub

فراخوان رقابت طراحی مسکن سال ۲۰۱۹ در روسیه – پروژه Hustle Hub

چالش اصلی در این رقابت ایده‌ای برای ساخت مسکن مشترک با قابلیت کپی‌برداری برای جوانان/ مهاجران و افراد بومی/ جمعیت کارگر بین ۲۰ تا ۳۵ سال است.

به گزارش تبریزآرت، ایده ساخت باید مقرون‌ به‌ صرفه (بدون نیاز به یارانه اما قابل بهینه‌سازی) باشد، برای اجاره دوره‌ای برای مدتی بیشتر یا کمتر از دوره‌های اجاره قابل استفاده باشد، و فضایی را در اختیار ساکنین قرار بدهد تا پس از ایجاد و دستیابی به حرفه و شغل خود آن را ترک کنند. Hustle Hub باید چیزی فراتر از ایجاد یک فضا برای زندگی باشد. Hustle Hub همچنین باید به عنوان چهار چوبی که می‌توان آن را به دیگر ابرشهرهای دنیا توسعه داد در نظر گرفته شود.

مسکو، پایتخت روسیه بر حسب زبان شهری در حال تحول و بازسازی گسترده است. بخش بزرگی از آخرین مسکن اشتراکی قرن (Khrushchyovka) در این شهر در حال جایگزینی با محلات بزرگ با کاربری مشترک و اجتماعات قابل سکونت است. ارزش مسکن زمانی که مسکن‌های جدید آماده شوند ۴ تا ۵ برابر بیشتر خواهد شد در حالیکه ارزش سوخت و بازار املاک از این هم بالاتر خواهد رفت. چنین چیزی قطعا باعث رشد شهری خواهد شد و در نهایت افراد بیشتری برای پیدا کردن مکان‌های جدید به منظور تحقق رویاهایشان عازم مسکو خواهند شد. توسعه پدیده‌ای خوب است و باید اتفاق بیفتد، اما قیمت‌گذاری نوعی تبعیض‌ است. با داشتن ریشه غنی کمونیستی و منحصربفرد خود، تحقق ایده مسکن مشترک Hustle Hub در این شهر بیشتر از هر جای دیگر در دنیا ممکن است.

جوایز:

برنده اول: ۱۵۰۰ USD
جوایز + مدال + گواهینامه ها (باز برای دانشجویان و حرفه ای ها)

دومین برنده: ۷۵۰ USD
مدال + گواهی در هر رده (باز برای دانشجویان و حرفه ای ها)

انتخاب مردم: ۵۰۰ USD
جوایز + مدال + گواهی (۱ دانش آموز و ۱ حرفه ای)

قابل تقدیر: ۲۰۰ دلار
مدال + گواهی (۲ دانش آموز و ۲ حرفه ای)

و…

مهلت ثبت نام و ارسال آثار:

ثبت نام در زودهنگام: ۲۴ مارس ۲۰۱۹ (۴ فروردین ۹۸)

۲۰ دلار دانشجویان، ۳۰ دلار برای حرفه ای ها

ثبت نام استاندارد: ۸ مه ۲۰۱۹ (۱۸ اردیبهشت ۹۸)

۳۰ دلار دانشجویان، ۵۰ دلار حرفه ای ها

ثبت نام دیرهنگام تا: ۲۲ ژوئن ۲۰۱۹ (۱ تیر ۹۸)

۴۰ دلار دانشجویان، ۷۰ دلار حرفه ای

ارسال آثار: ۲ ژوئیه ۲۰۱۹ (۱۱ تیر ۹۸)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.




دیدگاهتان را بنویسید