فراخوان رقابت هنرهای تجسمی "احساسات مثبت"

فراخوان رقابت هنرهای تجسمی “احساسات مثبت”

گالری KUNSTHUIS در انگلستان فراخوانی را برای برگزاری نمایشگاهی از آثار تمام رشته های تجسمی با موضوع “احساسات مثبت” اعلام کرده است.

به گزارش تبریزآرت، در سایت فراخوان در رابطه با موضوع رقابت توضیح داده شده است:
ما، به عنوان انسان، همیشه با عدم اطمینان در ارتباط با زندگی مواجه هستیم و مجموعه ای از مکانیسم های پیچیده به وجود آمده است که به ما کمک می کند تا از این طریق حرکت کنیم.

مشارکت احساسی ما با زندگی منبع قدرتمند انگیزه‌ی آگاهانه یا ناخودآگاه است. این فراخوان روی ایده ی احساسات مثبت به عنوان موضوعی برای برگزاری نمایشگاه تمرکز دارد.

“احساسات مثبت” باز کردن ذهن ما، گسترش آگاهی و تسهیل در ایجاد و توسعه منابع از جمله دانش، مهارت ها، توانایی ها و روابط است، رنگ در اینجا به عنوان یک منبع قدرتمند از بیان احساسات است.

در گالری KUNSTHUIS هدف این است که یک نمایشگاه هیجان انگیز از کارهای قابل فروش در رسانه های عکاسی، سرامیک، مجسمه سازی، نقاشی، چاپ، طراحی، تصویرسازی، پارچه، شیشه، کولاژ، موسیقی (CD)، شعر (مجموعه چاپی)،هنر دیجیتال و طراحی طلا و جواهر برگزار شود.

به نقل از گالری، KUNSTHUIS ما می خواهیم گفتگوها را تشویق کنیم، انتقال دانش را افزایش دهیم و لذت های بصری را برای مخاطبان خود فراهم کنیم تا بتوانیم با استفاده از آثار هنری قابل اعتماد، احساسات مثبت را به اشتراک بگذاریم.

در صورت فروش اثر گالری ۵۰ درصد کیمیسون خواهد داشت.
هر هنرمند میتواند تا سه تصویر از آثارش در فرمت JPEG با حداکثر حجم ۲MB. ارسال نماید.
ثبت نام در این رویداد هزینه ای ندارد و پس از تایید اثر ۳۰ پوند دریافت خواهد شد.

مهلت ثبت نام: اول فوریه ۲۰۱۹ (۱۲ بهمن ۹۷)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.




دیدگاهتان را بنویسید