فیروزه، حرکتی به سوی معرفی تبریز به جهانیان است

عضو شورای سیاستگذاری هشتمین جشنواره بین‌المللی عکس فیروزه، با تمجید از برگزاری مستمر جشنواره فیروزه، این جشنواره را حرکتی مستمر و موثر در راستای رویداد تبریز ۲۰۱۸ برای معرفی تبریز به جهانیان دانست.

عضو شورای سیاستگذاری هشتمین جشنواره ملی عکس فیروزه و عکاس پیشکسوت و برجسته تبریز، با تمجید از برگزاری مستمر جشنواره فیروزه، این جشنواره را حرکتی مستمر و موثر در راستای رویداد تبریز ۲۰۱۸ برای معرفی تبریز به جهانیان دانست.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، محمدعلی جدیدالاسلام با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره ملی عکس فیروزه در توسعه عکاسی اجتماعی و مستند گفت: تبریز همواره در مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی پیشتاز بوده و اکنون هم این پیشرو بودن با طراحی و اجرای مستمر جشنواره فیروزه که نقش مهمی در توسعه عکاسی مستند دارد نشان داده شده است.
وی افزود: توجه به استعدادهای جوان و طبقه بندی آثار در موضوعات و تکنیک های مختلف راهی برای توسعه عکاسی به عنوان دانشی جدید و رو به توسعه است و این اتفاق در جریان تکامل جشنواره عکس فیروزه به خوبی مشهود است.
جدیدالاسلام از تلاش مستمر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و دبیرخانه جشنواره عکس فیروزه در برگزاری این جشنواره در سطحی عالی قدردانی کرد و گفت: امیدوارم همچنان شاهد برگزاری این جشنواره برای ثبت جلوه های مختلفی از فرهنگ و زندگی مردم تبریز باشیم.
این استاد پیشکسوت عکاسی در خاتمه راه توسعه فرهنگی را توجه به مصداق های بومی معرفی کرد و حمایت و استقبال هنرمندان شهر تبریز و سایر هنرمندان کشور از این جشنواره را نشانه اهمیتی دانست که همه دلسوزان به توسعه شهر و کشور قائل هستند.
گفتنی است امسال هشتمین دوره جشنواره ملی عکس فیروزه در تبریز برگزار خواهد شد.




دیدگاهتان را بنویسید