نشان صلح برای نمایش "افلیای عاشق" در ازمیر

نشان صلح برای نمایش “سرود صد هزار افلیای عاشق” در ازمیر

نمایش “سرود صد هزار افلیای عاشق ”  از گروه آینا با کارگردانی “علی فتوحی” در “فستیوال بین المللی تئاتر ازمیر ترکیه” به دلیل اجرای تاثیرگذار با موضوع ضد جنگ موفق به کسب لوح تقدیر و نشان جشنواره شد.

 تئاتر “سرود صد هزار افلیای عاشق” با کارگردانی “علی فتوحی“در “فستیوال بین المللی تئاتر ازمیر” به دلیل اجرای تاثیرگذار با موضوع ضد جنگ موفق به کسب لوح تقدیر و نشان جشنواره گردید.

“سرود صد هزار افلیای عاشق” به دلیل استقبال تماشاگران و به درخواست برخی مخاطبانی که موفق به دیدن  این نمایش نشده بودند، دبیر خانه فستیوال ازمیر را مجبورکرد تا مجددا و به صورت ویژه این اجرا را تکرار کند. بعد از اجرای این تئاتر، با حضور نماینده مجلس شهر ازمیر ترکیه، خانم زینب آلتیوک با اهدا لوح و نشان جشنواره از گروه آینا تقدیر ویژه به عمل آمد.

عوامل نمایش سرود صد هزار افلیای عاشق در” فستیوال ازمیر ترکیه”:

شاهین توانا دراماتورژ و المیرا نونهالی مدیر صحنه این نمایش بودند. موسیقی این اثر توسط فرهاد حق سالمی انتخاب و ساخته شده بود.

گفتنی است این نمایش با ترجمه ترکی استانبولی که به صورت بالانویس پخش میشد اجرا شد و ترجمه ترکی آن را شاهین توانابر عهده داشت.

این نمایشنامه توسط انتشارات اونک آژانس در حال طی مراحل چاپ می باشد و مجوزهای قانونی برای چاپ را طی کرده است.

“سرود صد هزار افلیای عاشق” به کارگردانی علی فتوحی و بازی میترا آهور پیش از این در فستیوال آنکارا نیز موفق به کسب عنوان صلح و دوستی این جشنواره شده و به مدت ۱۵ شب در تبریز به اجرای عمومی در آمده بود.

تبریزآرت ضمن تیریک به این گروه نمایشی آرزوی توفیق بیشتر را برای عوامل این نمایش دارد.



محمدامین دوازده سالی مشغول عکاسی بوده. او علاقه‌ی زیادی به ادبیات و موسیقی دارد.


دیدگاهتان را بنویسید