نمایشگاه آثار مسابقات “پل باغ ائل گلی” و “پارک باغشمال” تبریز افتتاح شد

نمایشگاه آثار مسابقات معماری پل باغ ائل گلی وپارک باغشمال تبریز به مدت یک هفته آغاز به کار کرد.

به گزارش شهریار، این نمایشگاه در محل نگارخانه های استاد علی اکبر یاسمی و استاد میرعلی تبریز خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی هر روز از ساعت ۱۵ الی ۱۹ به مدت یک هفته برپا خواهد بود.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز در مراسم افتتاح این نمایشگاه با اشاره به استقبال استادان و دانشجویان رشته معماری و شهرسازی گفت: عرضه آثار ارسالی در قالب نمایشگاه بستر نظر سنجی های عمومی را فراهم می کند.

محمد عزتی افزود: پس از انتشار فراخوان مسابقات معماری “پل باغ ائل گلی” ۱۱۵ طرح در ۳۰۰ شیت معماری از نقاط مختلف کشور و همچنین کشور های خارجی در دبیرخانه این مسابقات به ثبت رسید و پس از اجرای مراحل داوری طرح برتر انتخاب شد.

وی همچنین با بیان اینکه ۴۹ طرح برای مسابقات معماری “پارک باغشمال” تبریز دریافت شده است اظهار داشت: این تعداد طرح در ۱۵۰ شیت معماری بوده که سه طرح برتر نیز به طور ترکیبی نظر داوران را نیز به خود جلب کرده و مورد انتخاب قرار گرفتند.

عزتی تصریح کرد: جامعه دانشگاهی همواره در کنار معاونت شهرسازی شهرداری تبریز بوده اند و با طرح ها و پروژه های شهرداری از فاز مطالعاتی و اجرایی همکاری کرده اند.

گفتنی است: نمایشگاه آثار مسابقات معماری ” پل باغ ائل گلی تبریز ” و ” پارک باغشمال تبریز ” با حضور معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، فریدون بابایی عضو شورای اسلامی شهر تبریز، شهردار تبریز و شهردارمنطقه ۳ تبریز اقتتاح شد.

قرار است؛ این نمایشگاه از ۱۹ الی ۲۴ آبان ماه سال جاری که با همکاری معاونت شهرسازی و شهرداری منطقه ۳ برپاست، میزبان علاقمندان رشته معماری و شهرسازی باشد.




دیدگاهتان را بنویسید