نمایشگاه پوستر “محیط نیست” در گالری هنرمندان تبریز

نمایشگاه پوستر گروهی با عنوان «محیطِ نیست» در گالری هنرمندان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به نمایش درآمد.

گروه نود و شیش برای بقای زمین و طبیعت اطراف خود، برای محیطی قابل زیست نه محیطی که نیست، در قالب تصویر کوشیده و با وجود دغدغه‌های جهانی، محیط زیست برایش اولویت داشته است.

9993tabrizart

اعضای گروه از طراحان جوانی شکل گرفته که برای نخستین بار از نقاط مختلف ایران گرد هم آمده‌اند و اولین نمایشگاه گروهی پوستر خود را با عنوان «محیطِ نیست» در تبریز برپا کردند.
این نمایشگاه که بازتابی از وضعیت کنونی محیط زیست است با این شعار که فریاد درخت‌های زخمی و زمین‌های ترک‌خورده را شنیده‌ایم، چشمه‌هایی را دیده‌ایم که گرما آنان را چون کویری سوخته‌جان کرده است. زمین خانه‌ی مشترک همه‌ ماست، حال ما انسان‌ها دانسته یا ندانسته در حال از بین بردن زمین و محیط پیرامون خود هستیم آثار خود را تصویر کرده و به نمایش گذاشته اند.
این نمایشگاه با حضور حمید نصر، زهره سلیمان زاده، شیوا بشیری، فاطمه ناصح، فاطمه الماسی، حامد بهتاش، پریسا مهدوی، محمد رضا علیپور، الناز بهرامی، علیرضا عزیزی بهروز، مسلاد محمدی، هدا ملایی، سرور تنهایی، زهرا قدیری، مهران پندار، عاطفه فتح اللهی و امید اولادی روز شنبه ۲۵ آذر در محل گالری هنرمندان با حضور اساتید و علاقمندان افتتاح شد.
آثار هنرمندان گروه نود و شیش با عنوان”محیط نیست” در نخستین گام در تبریز و سپس در اصفهان به نمایش در می آید.
این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر برپا بوده و بازدید برای عموم علاقمندان آزاد است.



معصومه کارشناسی طراحی صنعتی است و چند سالی است که در عرصه هنر فعالیت می کند علاقه زیادی به ادبیات و سینما دارد.


دیدگاهتان را بنویسید