همه آثار صحنه ای حاضر در جشنواره «تئاتر شهر» اجرای عمومی خواهند داشت

با اعلام شهرام کرمی دبیر ششمین جشنواره «تئاتر شهر»، همه آثار صحنه ای حاضر در این دوره از جشنواره با پرداخت کمک هزینه، در پردیس تئاتر تهران اجرای عمومی خواهند داشت.

9970tabrizart

شهرام کرمی با اشاره به این نکته که همانطور که قبل از برگزاری جشنواره ششم «تئاتر شهر» پیش بینی کرده بودیم از آثار جشنواره، چه آثاری که برای این رویداد تولید و اجرا شدند و چه آثاری که منتخب بودند برای اجرای عمومی حمایت می شود. وی همچنین افزود که ظرف یک تا ۲ هفته آینده شورایی تشکیل می شود تا جدول نوبت اجرای عمومی آثار جشنواره را در پردیس تئاتر تهران تنظیم و مشخص کند تا هر ماه شاهد اجرای یک یا ۲ اثر از جشنواره در این مجموعه تئاتری باشیم.

مدیر امور هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران درباره اینکه از اجرای عمومی آثار جشنواره «تئاتر شهر» در پردیس تئاتر تهران حمایت مالی نیز خواهد شد یا نه، اظهار کرد: از آنجایی که جشنواره «تئاتر شهر» میزبان گروه های جوان تئاتری بود، ما با پرداخت کمک هزینه از اجرای عمومی این آثار در پردیس تئاتر تهران حمایت خواهیم کرد.

کرمی تأکید کرد: البته اگر گروهی مایل به اجرای عمومی در پردیس تئاتر تهران نباشد می تواند به صورت مستقل برای اجرای عمومی اثر خود در سالن های دیگر اقدام کند ولی از آنجایی که حمایت ما در راستای امکانات خودمان است، از کمک هزینه در نظر گرفته شده بهره مند نخواهد شد. سال های گذشته به دلیل اینکه سالنی برای اجرای عمومی آثار جشنواره «تئاتر شهر» نداشتیم، از اجرای عمومی آثار در سالن های دیگر هم حمایت می کردیم ولی در حال حاضر که پردیس تئاتر تهران را داریم، این حمایت از اجرای عمومی در این مکان انجام می شود.



معصومه کارشناسی طراحی صنعتی است و چند سالی است که در عرصه هنر فعالیت می کند علاقه زیادی به ادبیات و سینما دارد.


دیدگاهتان را بنویسید