گزارش تصویری نمایش “پروانه چینی” در تئاتر شهر تبریز

به گزارش تبریزآرت، این نمایش تلفیق دو نمایش “پروانه چینی” به قلم ممت بایدور و ترجمه ی سید مهدی مدیر واقفی و نمایش “ترجیح میدم کور بشم” می باشد.

بابک فرمند، کارگردان این نمایش گفتگو با تبریزآرت: این دو نمایش با یه خط داستانی بهم مرتبط شده اند. در یکی از کافه های شهر دوستان ملوان جویای حال و احوال زندگی اش و همسرش می شوند. در این گیرودار خواهر ملوان با نامزدش با مشاجره وارد کافه می شوند و رازی برملا می شود.

فرمند افزود: با توجه به تنهایی انسان معاصر در عصر ارتباطات و اشاره متفاوت هر دو متن، احساس کردم تلفیق این دو، تاثیر بسزایی برمخاطب داشته باشد و او را وادار به تفکر کند.

گفتنی است، امین حاجی اکبری، سیناشاکر نسب، علی گرگانی، علی محمد زاده، نیره آخوند، پگاه ملکی مهر به عنوان بازیگر، فاطمه محمدی و مهدی پور اصل به عنوان دستیاران کارگردان، جاوید اسماعيلی به عنوان طراح صحنه، جواد خوشوقتی به عنوان طراح نور، محمد عین الهی به عنوان مدیر صحنه، صمد زمینی و سجاد قنبرپور به عنوان دستیاران صحنه، بابک فرمند را در اجرای نمایش پروانه چینی یاری می کنند.

بر اساس این گزارش پروانه چینی از ۱۴ بهمن شروع و تا ۲۳ بهمن ماه جاری از ساعت ۱۸ در سالن استاد پایاب تئاتر شهر تبریز اجرای عمومی می شود.

گزارش تصویری: کاوه جدیری ایران و بابک شعبانی




دیدگاهتان را بنویسید