دیدار هیات مدیره و اعضای انجمن مجسمه سازان استان با رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز

دیدار هیات مدیره و اعضای انجمن مجسمه سازان استان با رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز

اولین نشست هیات مدیره و اعضای انجمن مجسمه سازان استان آذربایجان شرقی با رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز برگزار شد.

به گزارش تبریزآرت به نقل از روابط عمومی انجمن مجسمه سازان استان، دوشنبه ۲۱ آبان اولین نشست هیات مدیره و اعضای انجمن مجسمه سازان آذربایجان شرقی با شهرام دبیری رئیس کمیسیون فرهنگی شورا در محل دفتر انجمن واقع در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن برگزار شد.

در این دیدار برنامه های انجمن مجسمه سازان تشریح شد تا زمینه های همکاری هر چه بیشتر شورای شهر و انجمن تحقق یابد.

انجمن مجسمه سازان بر اساس گفته دست اندرکارانش با انگیزه ارتقای سطح دانش و اعتلای هنر اصیل ایرانی و بالا بردن سطح اگاهی ها و بینش هنری اعضا و تقویت روح بررسی و خلاقیت هنرمندان مجسمه ساز بوجود آمده است.

انجمن مجسمه سازان آذربایجان شرقی در اولین سال تاسیس با بیش از ۸۰ عضو که اکثریت قریب به اتفاق آنان در حرفه خود متخصص هستند، هدفمند و پویا در حال فعالیت است.

اولین جلسه این انجمن، در سالن کنفرانس عمارت شهرداری و با اعضای شورای شهر برگزار شد. دیدار با مسئولینی که در شکل گیری سیمای شهر تاثیرگذار هستند یکی از اولویتهای کاری این انجمن بوده و تا امروز حرکتهای قابل توجهی صورت پذیرفته است.

دومین جلسه، دیدار با مسئولین مترو در قالب بازدید از ایستگاه ها بوده که نتیجه آن برنامه ریزی برای مشارکت هنرمندان در ارایه آثار هنری مناسب برای ایستگاه های مترو بوده است.

طی چند ماه گذشته دیدارها و رایزنی های زیادی با سازمانها و ادارت مرتبط از جمله سازمان زیبا سازی انجام شده که تاثیر آن در آینده قابل لمس خواهد بود.

گزارش تصویری: محمدامین حسینی




دیدگاهتان را بنویسید