زنگ افتتاح نمایش “زندگی یک رویاست” نواخته شد

نمایش “زندگی یک رویاست” به کارگردانی امیررضا رنجبران در تئاتر شهر تبریز به صحنه رفت.

آیین افتتاح نمایش “زندگی یک رویاست” با حضور اصحاب رسانه، پیشکسوتان و هنرمندان عرصه تئاتر تبریز در سالن استاد صادقی تئاتر شهر برگزار شد.

امیر رضا رنجبران کارگردان نمایش “زندگی یک رویاست” در این مراسم گفت: کار کارگردانی همان طور که در این اثر تجربه کردم چیزی نیست که از دور به این حرفه نگریسته می شود بلکه مشقت های بسیاری را با خود همراه دارد.

وی ادامه داد: حضور پررنگ مردم به ویژه اساتید و پیشکسوتان تئاتر که راه های دشوار این هنر را در استان برای نسل جوان هموار کرده‌اند نوعی دلگرمی بود من در کنار این بزرگان قوت قلب گرفتیم.

این کارگردان جوان تبریزی ابراز کرد: این اثر ماحصل ٧ ماه تلاش و سختی گروه بوده که در هر فصل از سال مشکلات متفاوتی را تحمل کرده ایم تا اینک به صحنه برسیم.

رنجبران گفت: طبیعتا اجرای اول هر نمایشی کاستی هایی را با خود به دنبال دارد ولی این قابل توجیه نیست، مخاطبان روز اول نمایش کاستی ها را بر ما ببخشند و امیدواریم که از این اثر خوشتان آمده و ما را در راستای تبلیغ حمایت کنید.

گفتنی است نمایش ”زندگی یک رویاست” به کارگردانی امیررضا رنجبران از ۲۰ خرداد ماه ساعت ١٩ در سالن استاد صادقی تئاتر شهر تبریز به صحنه می رود.



عکاس، طراح، نقاش و انیماتور. موسس Az-Photo.com و TabrizArt.com


دیدگاهتان را بنویسید