نمایش ” من همه چیز را به خدا خواهم گفت” افتتاح شد

به گزارش تبریزآرت، “من همه چیز را به خدا خواهم گفت” عنوان نمایشی است که توسط “مصطفی طالبی” نوشته و کارگردانی شده است و عصر چهارشنبه در محل تئاتر شهر افتتاح شد.

این نمایش همچون سفری از ازل تا ابد بوده و از زمان هبوط حضرت آدم و قبل از آن آغاز و تا زمان کنونی ادامه دارد. در این نمایش تمامی فجایعی که بشر در طول قرن ها نسبت به زندگی خود، هم نوعان و محیط پیرامون خود روا دانسته به نمایش درمی آید.

فجایعی همچون قتل همنوع، ظلم هایی که بشریت در طول تاریخ مرتکب شده، جنگ های جهانی، فاجعه هیروشیما، اشغالگری های صهیونیستی، تکفیری های روزگار کنونی و یا ظلم هایی نظیر آنچه انسان نسبت به محیط زیست پیرامون خود انجام می دهند به عنوان جزئی از گناهانی که انسان بر خود و دنیای خود روا داشته در این نمایش مورد اعتراف قرار می گیرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در آیین افتتاح این نمایش با اشاره به نمایش های اکران شده طی ماههای اخیر اظهار داشت: شهر تبریز به همت هنرمندان خلاق و توانمندش در حوزه نمایش و تئاتر شاهد رشد و بالندگی است بطوریکه نمایش ها هم به لحاظ کیفی و هم کمی رشد چشمگیری داشته اند.

وی با تقدیر از خالقان اثارنمایش های اخیر که به فرهنگ وهویت محلی توجه نموده اند ابراز امیدواری کرد که تبریز بار دیگر به تاریخ و پیشینه درخشان خود در زمینه هنرهای نمایشی بازگردد.

آذرنیا در ادامه اظهار داشت: نمایش و تئاتر باهمت هنرمندان با سرعت چشمگیری در حال حرکت می باشد و با چنین رشد شتابنده در اینده نزدیک به قطب نمایش و تئاتر کشور تبدیل خواهد شد.




دیدگاهتان را بنویسید