«نقد ادبی در روزگار ما» روی میز خط سوم

۱۱۳مین نشست ادبی خط سوم با بررسی و تحلیل «نقد ادبی در روزگار ما» میزبان علاقه مندان و دوست داران فرهنگ و ادبیات شهر تبریز خواهد بود.

به گزارش تبریزآرت، سلسله نشست های خط سوم در هفته جاری با حضور دکتر ناصرعلیزاده، عضو هیات علمی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شهید بهشتی، به بررسی فضای نقد ادبی می پردازد و حاضران در این مورد صحبت و تبادل نظر می نمایند.

این مراسم با شعرخوانی شاعران جوان و باتجربه شهر و کارشناسان خبره حوزه ادبیات همراه بوده و همچنین با حضور پیمان اسحقی، نوای کمانچه زینت بخش این برنامه خواهد بود.

رونمایی از مجموعه شعر «دی» اثر حمید عیوضی دیگر برنامه نشست ۱۱۳م خط سوم است که با میزبانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، مانند هفته های گذشته میزبان علاقه مندان هنر و ادبیات شهر تبریز می باشد.

علاقه مندان این محفل فرهنگی و هنری با حضور و همراهی خود این ساعات را به فرصتی برای پرداخت جدی و موثر به ادبیات آشقی آذربایجان تبدیل خواهند نمود.

نشست ادبی خط سوم طبق روال هفته های قبل روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه ماه ساعت ۱۶ در محل پارک مسافر تبریز، سالن سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار خواهد شد و حضور برای تمام علاقمندان آزاد است.




دیدگاهتان را بنویسید