۱۱۹ اثر به جشنواره سراسری فضای مجازی ارسال شد

۱۱۹ اثر به جشنواره سراسری فضای مجازی ارسال شد

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این دانشگاه به عنوان دبیرخانه رسمی جشنواره سراسری فضای مجازی، است، گفت: تاکنون ۱۱۹ اثر از سراسر کشور به دومین جشنواره سراسری فضای مجازی ارسال شده است.

فرزان قالیچی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این جشنواره امسال با رویکرد فضای مجازی و مهارت آموزی برگزار می شود، افزود: از این تعداد ۲۱ اثر از دانشگاه های آذربایجان شرقی است که ۱۸ اثر آن مربوط به دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان است.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال خوب دانشجویان زمان ارسال آثار تا آخر دی ماه ۱۳۹۷ تمدید شد و علاقمندان می توانند آثار خود را از طریق آدرس اینترنتی www.uast.jfm.ir ارسال کنند.

قالیچی اظهار داشت: جشنواره در سه بخش رسانه های دیجیتال، نرم افزار و اپیلیکیشن و تولیدات چند رسانه ای و در بخش ویژه با رویکرد شهدای دانشجو و مهارت آموزی، کارآفرینی و اشتغال زایی برگزار می شود.

وی افزود: از ۵ هزار دانشجوی شهید در سراسر کشور حدود ۲۵۰ شهید از دانشجویان دانشگاه های آذربایجان شرقی هستند.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی آذربایجان شرقی ادامه داد: ۱۸ شهید مدافع حرم از آذربایجان شرقی در راه دفاع از اسلام و حرم های مطهر ائمه جان خود را فدا کرده اند که از این تعداد ۱۰ نفر شهید دانشجو بودند که دو نفر از آنان دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی استان بودند.

وی افزود: با توجه به اینکه جوانان امروز بیشترین زمان خود را در فضای مجازی سپری می کنند برگزاری چنین جشنواره های فرصتی است برای هدایت جوانان به استفاده بهینه از فضای مجازی است.




دیدگاهتان را بنویسید