تبریز ۲۰۱۸، جایگاه تبریز را اعتلا خواهد بخشید

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: برنامه های پیش بینی شده برای «تبریز ۲۰۱۸» می تواند جایگاه این شهر را در همه عرصه های ملی و بین المللی ارتقا دهد.

به گزارش تبریزآرت، بهرام قاسمی، که در دیدار صمیمی شهردار تبریز با مستندسازان کشور حضور یافته بود با اشاره به جایگاه تبریز در حوزه های مختلف اظهار اشت: این برنامه ها می تواند جایگاه تبریز را در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، سیاسی و اقتصادی عمق بخشد و به آن در عرصه جهانی اعتبار دهد.

4972tabrizart

وی با بیان اینکه تبریز منشا تحولات و برکت های زیادی برای ایران از گذشته های دور بوده است، خاطر نشان کرد: این فرصت می تواند برای برجسته تر شدن جایگاه تبریز در عرصه های ملی و بین المللی موثر باشد.

وی ادامه داد: معاونت محترم ریاست جمهوری در حوزه گردشگری در این بخش برنامه ریزی هایی صورت داده است و نتایج آن در آینده های نزدیک و ماه های آینده، به ثمر خواهد نشست.

قاسمی با اشاره به اهداف سفر خود به تبریز، خاطر نشان کرد: به همین منظور با مقامات استانی و محلی دیدار و مذاکراتی داشته ام و برنامه های تبریز ۲۰۱۸ مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: در آینده نزدیک، اقداماتی از طریق مجاری وزارت امور خارجه و سفارت خانه های ایران در کشورهای مختلف انجام خواهد شد تا زمینه برگزار هرچه بهتر آن فراهم آید.

این دیدار صمیمی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار شده بود که در آن از حضور مستندسازان جشنواره بین المللی سینما حقیقت در نخستین روزهای سال ۲۰۱۸ قدردانی شد.



عکاس، طراح، نقاش و انیماتور. موسس Az-Photo.com و TabrizArt.com


دیدگاهتان را بنویسید