مدیر تئاتر ملی پرتغال جشنواره صهیونیست‌ها را تحریم کرد

مدیر تئاتر ملی پرتغال رسماً اعلام کرد که به خاطر جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها، جشنواره قدس را تحریم کرده است.

به گزارش تبریزآرت به نقل از خبرگزاری فارس از سایت «قدس الاخباریه»، «تیاگو رودریگز» مدیر تئاتر ملی پرتغال،‌ ضمن رد حضور در جشنواره قدس به میزبانی فلسطین اشغالی اعلام کرد که به جریان تحریم فرهنگی علیه اسرائیل پیوسته است.

رودریگز در نامه‌ای دلیل کناره‌گیری خود از این جشنواره را این طور گفت: به رغم اینکه من شخصا با سرکوب ملت فلسطین به وسیله حکومت اسرائیل مبارزه می‌کنم ولی حضور در این جشنوار به میزبانی اسرائیل را پذیرفته بودم.

وی ادامه داد: پس از تماس‌هایی که با مسئولان برگزاری این جشنواره داشتم متوجه شدم که این جشنواره به مناسب هفتادمین سال تاسیس اسرائیل برگزار می‌شود. من اجازه نمی‌دهم کار هنری‌ام برای اغراض سیاسی باشد. این حکومت در طول ۷۰ سال علیه ملت فلسطین جنایت‌های زیادی انجام داده است. کشتارهای اخیر حکومت اسرائیل علیه مردم غزه و دیگر فلسطینی‌ها که در سکوت رسانه‌ای ادامه دارد، قابل تحمل نیست و من این جشنواره را تحریم کردم و حتی به جریان تحریم فرهنگی علیه اسرائیل پیوستم.

 این اتفاق شکستی دیگر برای رژیم صهیونیستی در زمینه هنر را رقم زد. مردم نواز غزه و فلسطین از دوشنبه هفته گذشته راهپیمایی بزرگ «یوم النکبه» سالروز تاسیس رژیم جعلی رژیم صهیونیستی را برگزار کردند و تاکنون بیش از ۶۰ فلسطینی در این راهپیمایی‌ها به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند.




دیدگاهتان را بنویسید