ایرج شهین‌باهر: تبدیل مرکز خرید جواهر به شهر کتاب

شهردار کلان شهر تبریز از تبدیل مرکز خرید جواهر به شهر کتاب خبر داد و افزود: این مرکز خرید، با پیش‌بینی‌ها‌ و هماهنگی‌های لازم به زودی در خدمت مطالبات فرهنگی شهر تبریز می باشد.

به گزارش تبریزآرت به نقل از ایسنا، دکتر ایرج شهین‌باهر، با اعلام این خبر که مرکز خرید جواهر، علی رغم برخورداری از موقعیت و فضای مناسب،  مدت‌هاست با وضعیت نا مناسبی مواجه است، از این رو در ماه‌های اخیر، ایجاد کاربری مناسب در این مرکز خرید، در دستور کار است.

به گفته وی: با توجه به نبود مرکز جامع کتاب و نیاز مبرم شهر به توسعه فضاهای فرهنگی، این مرکز، به زودی به عنوان شهر کتاب فعالیت می کند.

شهردار  کلان تبریز به نزدیکی مرکز خرید جواهر با دانشگاه تبریز اشاره و افزود: ایجاد دسترسی آسان با دو رمپ پله برقی از ضلع جنوبی دانشگاه تبریز به شهر کتاب، در رونق و شکوفایی این مرکز کتاب ، نقش موثر خواهد داشت.

شهردار ادامه داد: با هماهنگی‌های به عمل‌آمده با ناشران ، زمینه لازم برای ایجاد قطب کتاب در شهر تبریز ایجاد شده تا به زودی عموم شهروندان ، به خصوص دانشجویان، امکان استفاده از خدمات فرهنگی این مرکز را داشته باشند.

دکتر شهین باهر اظهار امیدواری نمود همکاری مجموعه‌های فرهنگی و بخش‌های خصوصی، در محتوابخشی و مخاطب‌پذیری شهر کتاب تبریز موثر باشد.



محمدامین دوازده سالی مشغول عکاسی بوده. او علاقه‌ی زیادی به ادبیات و موسیقی دارد.


دیدگاهتان را بنویسید